ASIAKASKOKEMUKSET


Täältä löydät lisää asiakaskokemuksia.
Keskiviikko, Elokuu 3, 2022, 07:20

Särähtää tämä kun Sanaskotia mainostetaan "täällä välitetään aidosti"! Esimerkki: olin ollut hammaslääkärissä ja sen käynnin jälkeen hammaslääkäri antoi minulle uuden ajan viikon/puolentoista päähän, tietenkin kerroin/annoin tämän uuden ajan Sanaskodin ohjaajien tietoon! Tuli tämä hammaslääkäri pv ja silloin oli myös kauppapäivä. Oli aamukokous minulle ohjaaja ilmoitti että minun pitäisi peruuttaa tämä aika, koska ei ollut kyytejä??!! Siis minulle ei annettu vaihtoehtoja muutakuin perua aika... Miten näin voi käydä? Se on kuitenkin suun terveydenhuolto ja olin hyvissä ajoin antanut sen ajan Sanaskodin ohjaajien teitoon... Minusta Sanaskodin ohjaajien olisi pitänyt miettiä tämä jos joku kyyti hammaslääkäriin ajan peruuntumisen sijaan.

-M30-


Ei viestejä
(*) Vaaditut kentät
Puhelin palveluohjaaja / asiakaspaikkatiedustelut: 045 1136 334 | Puhelin kanslia / hoitajat: 045 321 8744 | Sähköposti: infosanaskoti@medivida.fi